3. styremøte 2024

Europe/Oslo
Description

Kan alle gi personnummer til Jone slik at brreg kan opptateres?

rekrutteringsansvarlig, evt gruppe? Komite? Spisse mot jenter? - hvordan tenker vi rekruttering?

Sosiale aktiviteter

Turer

Ritt

Tidtakerutstyr

Representant til forbundsting og kretsting

representant i idrettsråd

kontakt med sørmarkas venner

Hvilke andre oppgaver er viktige å huske på?

Kan flere oppgaver fordeles til ressurspersoner utenom styret?

standardisere søknader om refusjoner for reis og deltakeravgift til ritt. -sommertur -enduroritt, testritt -rekrutteringsaktiviteter

6: Hva skjer i klubben for tida? Tar en runde på aktiviteter og planer fremover. Hva vil vi prioritere å bruke tid på?

Hva skjer i klubben for tida?

Tar en runde på aktiviteter og planer fremover. Høy aktivitet, Stor enighet i styret om å backe opp trenerne om at fokus skal være på allsidighet i trengingene. Oppfordre deltagerne til å bruke Varatun Hopp park utenom treninger. Anbefaler å begrense til ca 15 minutter i løpet av en trening. Vi kan gjerne ha litt fokus på enduro også i treningene. Fokusere på å dempe press som enkelte utøvere kan oppleve for at de skal prøve seg på elementer med for vanskelige elementer. Samtidig må vi beholde elementet av at Ho18pping er gøy :)

Trenersamling: Sola arena før 17. mai med mulighet for deltagelse på teams. Snakke om nye syklister som kommer inn i gruppene 3 og 4 osv. Dvs

Kan alle gi personnummer til Jone slik at brreg kan opptateres?

Banner i 17. mai toget med mål om å rekruttere flere jenter.

Rekrutteringsansvarlig, evt gruppe? Komite? Spisse mot jenter? - hvordan tenker vi rekruttering?

Lage ferdighetskort a la soveposesertifikat, pakke sekk sertifikat, knivsertifikat, ferdighetskort på tennis osv.

Jone gir beskjed til Gunnhild at alle skal innom terrengsykkelskole før de sendes videre til grupper. Lage ferdighetskort.

Flytter rekruttering videre til neste styremøte. Jone oppsummerer og konkretiserer litt i et forslag.

Innlemming a MSSL i HSK.oppdatering etter forrige møte. MSSL har lagt ned klubben, men har en økonomisk kapital. MSSL ønsker å overføre midlene på sin bank konto til HSK. Styret er enige i at HSK overtar ansvar for veldikehod av Odnaberg. Randaberg kommune er generelt veldig positive til å bidra med midler til vedlikehold av odnaberg. Dersom HSK i fremtiden ser at de ikke klarer å vedlikeholde Odnaberg, må HSK ta initiativ til å rydde bort installerte elementer der og gi beskjed til Randaberg Kommune om situasjonen. Geir Sverre kjøper inn ett nytt shaping tool.

Sosiale aktiviteter Lørdag eller søndags samling i hopp parken. En gang til på Jørpeland.

Klubb bekledning: VI bruker litt tid på å få et nytt klubb trøye design. Christopher fortsetter sitt design og lager et forslag til klubben. Foreslår at klubben kjøper inn i stort anntall.

Ritt HSK test ritt kommer så snart vi er klar med tidtakerutstyret.

Tidtakerutstyr : Geir Sverre og Christopher jobber med å få i gang tidtakerutstyret. Test ritt blir arrangert så snart vi er klar. Vi spør etter neon i klubben som kan litt programmering som kan hjelpe oss. Evt bare gammeldags avansert excel bruk. CVS filer.

Facebook side for styrearbeid er opprattes. Vi tar den i bruk.

Utsettes til neste møte:

Representant til forbundsting og kretsting

representant i idrettsråd

kontakt med sørmarkas venner

Hvilke andre oppgaver er viktige å huske på?

Kan flere oppgaver fordeles til ressurspersoner utenom styret?

standardisere søknader om refusjoner for reis og deltakeravgift til ritt. -

sommertur -

enduroritt,

testritt -

rekrutteringsaktiviteter

Hva vil vi prioritere å bruke tid på?

There are minutes attached to this event. Show them.
The agenda of this meeting is empty